Figues caramel·litzades amb pernil cuit i formatge

concurs_cuina_isabel_min (1)Amb aquesta recepta he quedat finalista al concurs de receptes per a blocaires del segon Dia Cuina organitzat per la revista Cuina (de la qual en guardem tots els exemplars i en fem moltes receptes), i estic molt contenta! Al principi no sabia què fer ni si tan sols presentar-m’hi, però la meva filla Sandra m’hi va animar, i al final va sortir aquest aperitiu senzill però boníssim. A veure si tinc sort!

Ingredients

– figues de coll de dama

– pernil cuit

– formatge Cabrales blanc

– sucre

– mel

– farigola

Preparació

Rentem bé les figues i les tallem per la meitat. Les caramel·litzem en una paella amb una culleradeta de sucre fins que comencin a enrossir.

Les servim amb una mica de formatge per sobre quan encara estan calentes per tal que es desfaci, i hi posem el pernil tallat a tiretes.

Ho acabem amb un fil de mel i una mica de farigola.

Anuncis

5 thoughts on “Figues caramel·litzades amb pernil cuit i formatge

Deixa un comentari

