Amb aquesta calor només venen de gust coses fredes, i què millor que una bona amanida per passar-la millor? Aquest plat a casa sempre ens ha agradat molt, a més pot ser un plat únic molt complert.
Ingredients
– mig quilo de mongetes cuites
– bacallà remullat
– tomàquets vermells
– una ceba tendra
– 2 ous
– olives negres
– oli d’oliva, vinagre i sal
Preparació
Bullim 2 ous durant 12 minuts.
Posem en una safata les mongetes, esqueixem a sobre el bacallà que haurem comprat dessalat , els tomàquets a talls , la ceba tallada petita, els ous que ja estaran freds i finalment per sobre unes quantes olives negres,.
Ho amanim amb una mica de sal (no gaire perquè les mongetes i el bacallà ja en porten), l’oli i una bon vinagre de vi negre.
Ho posem una estona a la nevera i a punt per servir a taula.
Reblogged this on Celler-Adocse.
M’encanten les amanides amb llegums, a més s’hi pot posar el que es vol i continua sent bona!
Petonets
Sandra
L’empedrat és un plat que a l’estiu sempre ve molt de gust!
Hola Isabel,
Hem vist que tens moltes receptes al teu bloc i et volem presentar http://www.lestevesreceptes.cat, un portal web on els nostres usuaris poden buscar entre més de 37.000 receptes de les pàgines i blocs més populars en llengua catalana.
A la nostra página hem creat la secció TOP BLOCS DE RECEPTES, un rànquing de blocs on tu també pots afegir el teu bloc. Nosaltres indexem les teves receptes i els usuaris les poden trobar utilitzant el nostre potent motor de recerca. Lestevesreceptes.cat té més de 2.000 visitants únics cada dia que busquen receptes a la nostra página, generant una gran quantitat de tràfic per tots aquells blocs que formen part del nostre portal. I el millor de tot és que no t’has de preocupar de res perquè tot a Lestevesreceptes.cat és gratis!
Lestevesreceptes.cat té pàgines germanes a França, Portugal, Itàlia, Estats Units o Suècia, entre d’altres.
Vols formar part d’aquesta gran familia?
Moltes gràcies per la teva atenció i restem a la teva disposició!!!!
Carles Vicente
Lestevesreceptes.cat
Retroenllaç: Empedrat | Celler-Adocse