Patates emmascarades

P1060331 (1024x750)

Feia dies que teníem ganes de menjar patates emmascarades i aprofitant que venia la Sandra a dinar, i que els passats dies de pluja encara venien de gust aquests plats una mica contundents, per fi ho vaig fer. No poden ser més fàcils de cuinar, us hi animeu?

Ingredients

-1 kg de patates del bufet

– 1 botifarra negra

– oli d’oliva

– sal

Preparació

Es bullen  les patates amb pell i quan estan tèbies es pelen.

Mentrestant posem una mica d’oli en una paella gran i hi fregim la botifarra negra sense pell i tallada a rodelles, per tal que es vagi desfent.

Hi posem les patates i les anem aixafant amb una forquilla fins que quedi fet un puré.

Ho podem servir amb unes llesques de pa tallades molt fines i torrades al forn

Anuncis

8 thoughts on “Patates emmascarades

  1. Porto des de dimecres passat esperant aquesta recepta…de fet ja tinc la botifarra negre comprada a la nevera…així que demà a cuinar-les!!! jo no em mengaré pas ja se sap l’operació bikini però segur que a casa agraden i molt!! Espectaculars com tot el que fa la Isabel!!! Felicitats!!!!!

  2. M’encantes les patates emmascarades!!! de vegades hi poso una mica de cansalada i fins i tot algun bolet! 🙂 Són tan boneees!! Llàstima que ara ja fa massa calor, que sinó m’apuntaria a un plat ara mateix.
    Petons!!

  3. Aquesta és una d’aquelles receptes que per més que passi el temps mai passen de moda. I que bones són, isabel!! Gràcies per fer-nos memòria de nou! Petons

  4. Retroenllaç: Patates emmascarades | Celler-Adocse

Deixa un comentari

