Ingredients
– 1 làmina de pasta de full
– 1 ceba
– Botifarra negra
– Trompetes de la mort
– Ceps
– Camagrocs
– Oli i sal
Preparació
Sofregim la ceba en una paella fins que estigui transparent, i després fem el mateix amb els bolets, per separat cadascun, tots ells tallats a trossos no gaire petits, i sense acabar-los de coure. Corregim de sal i reservem.
Preescalfaem el forn a 190ºC i hi posem les dues peces de pasta de full ben punxades amb una forquilla i ja tallades a la mida de les coques, durant 5 minuts.
Les traiem i hi posem en una la ceba i els ceps i els camagrocs a sobre, amb un raig d’oli; a l’altra la ceba, les trompetes i la botifarra, també amb una mica d’oli per sobre, i enfornem de nou fins que quedin daurades.
Ostres Isabel quines coques més bones!
I amb els cistallassos que veig que agafeu de bolets en família quina enveja que em feu! Una abraçada!
Insuperables!
Reblogged this on Celler-Adocse.
Retroenllaç: Coques de full amb bolets | Celler-Adocse